youngwildandfreeee

Världens bästa

Kategori: Allmänt

Som sagt kan jag inte sova, fast jag är trött, jag är super taggad och glad ena sekunden sen nästa inte lika då jag inser att jag ska åka ifrån min underbar fina världens bästa och fantastiska mamma, det kommer bli så tomt, men vi ska skypa mycket, varje dag!, så de blir bra, det brukar ju kännas bättre bara man har kommit iväg, men det är ett litet framsteg den här gången iallfall! förra gången grät jag floder kvällen innan jag skulle åka för att jag skulle sakna henne så mycket, och nu är det ju inte kvällen innan än så det kan mycket väl hända igen.. men det känns ungeför lika nu, men jag grinar inte bara, och nu den här gången kommer jag ju att flyga själv också, och då kan jag inte grina och tänka på annat, måste fokusera på att gå till rätt gate, kolla klockan, ta åksjuketabletter och komma ihåg att stänga av mobilen, jag kan alltså inte grina då det skulle kunna förstöra hela min resa och det vill ju varken ni eller jag eller hur?
 
Nu ska jag försöka att sova.
 
                                                                                                                             
 
xx