youngwildandfreeee

Upp om 6 timmar

Kategori: Allmänt

Och jag är inte ett dugg trött! dett är väldigt jobbigt då jag vet att min kropp behöver minst 8 timmar för att vara en människa, plus att det är lördag imorgon det kommer förmodligen vara dåligt väder, därav kommer det vara sjukt mycket folk på jobbet och jag måste var allert...jaa ni förstår vad jag försöker komma fram till?

Vi hade iallfall en mysig kväll mina tjejer och jag, Sanna och Elin kom och åt Emma skulle komma också men hon hade somnat hemme den jävlen, vi åt iallfall fikade och satt och pratade om livet och allt va det innebär, sanna åkte hem för att hon ska upp tjugo i fem imorgon så det blev inge sent för henne, Elin stannade och nu på kvällskvisten har vi intenetshoppat lite, danne ska ha fest nästa helg och vi ska ha lika kjol, det blir kul!

släger upp bilder från är jag slet i köket, potatis gratäng och kyckling till middg, kladdkaka grädde och hallon tll efterrätt! kolla bara hu svetten rinner...


Jag menar, det är ju jobbigt att öppna förpackningarna, men Elin trodde att jag hade gjort maten minsann!(jag lät henne tro det också, fast nu när hon läser detta ser hon antagligen att jag hade lite hjälpmedel)




Nä men nu ska jag försöka sova faktiskt!

xx

Kommentarer

  • Elin säger:

    Men vafan?!!! Jag som slavar i köket när du äter här!!! :O

    2012-08-05 | 22:33:33

Kommentera inlägget här: