youngwildandfreeee

Tomorrow i have a day off

Kategori: Allmänt

Såå jävla skönt! Idag var det faktiskt riktigt tungt och jobbigt att jobba, va trött irriterad och kände verkligen inte för att stå där hela dagen, en kille skrek dessutom- ÄR DU DUM? till mig. det gjorde bara dagen ännu bättre, jag frågade bara killen om han hade betalat för tjejen i ettan var ute och sen när jag frågade honom om han hade betalat flinade han och sa massa konstiga saker så jag trodde inte att han hade gjort det, sen frågade jag henne i ettan och hon sa att någon inte hade betalt dår frågade jag han igen och han fick damp och skrek, ryckte åt sig sin påse och gasade iväg så att man såg brommsspåren vid luckan.. det var kul.
(Det visade sig att han hade betalat hon hade bara inte tryckt på knappen man måste trycka på) men men det spelar ingen roll dagen har varit bajs iallfall och ag har varit efte och inte kommit ihåg någonting, han hade kanske rätt i det han sa, idag var jag lite dum.

Nu är jag iallfall äntligen hemma har skurit upp en annanas så nu ska jag mummsa på det och kolla på tv med mami.


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: