youngwildandfreeee

Tavla

Kategori: Allmänt

Jag hinner visa den här tavlan jag hann göra nu på morgonen,det här är tavlan som jag ska ha hemma, sen ska jag göra två till, en till Aree och en till Jeppi doc inte så avancerade vill bara att dom ska få nått fint som betyder nått lixom, isället för en påse svenskt godis som jag ändå kommer ha med och som dom kommer smaka lite av men sen ändå inte tycka om.. det gick ju mycket snabbare att gå till öb än jag trodde också och dom hade det jag behövde också så jag slipper gå till rusta, sen sa mamma att det va bättre att jag kom till jobbet på eftermiddagen för det var lite mycket där just nu, så helt plötsligt fick jag inte alls mycket att göra, men istället bestämde jag och Emma att vi skulle ses klockan 12, så om en kvart ska jag cykla och möta upp henne men innan det tänkte jag käka lite frulle.
 
Iallafall den här tavlan blev väll fin? Mina gullisar och jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: