youngwildandfreeee

Sureballabacon

Kategori: Allmänt

Så då har det varit ännu en lugn och skön dag på jobbet, eller INTE! fyfan va mycket folk det är. alltå idg hade jag inte ens 20 sek på mig att dricka, det va helt sjukt alltså! guud!!Men jag klarade mig igenom dagen levande! Åkte till mormor efter jobbet och fick lite middag och sen åkte jag och mamma hem, nu skavi snart slå på filme himel blå och fika lite, riktigt bra avslut på dagen,

Känner mig sjukt trött, är ju inte direkt van att kliva upp 7 på morgonen och nu har jag gjort det i två dagar, Hr jobbat riktiga vuxen pass denna veck kvart i 8 till 4-5, även fast jag ibland jobbar tio timmar per dag eller när jag stänger så jobbar jag ju många timmar med, men ädå så känns det mer osm ett vuxen pass när man jobbar 8-5 lixom, det är konstigt hur det kan kännas så, eller hur?

Nu ska jag ta bort spacklet jag har i facet sen ska mjukisarna på och soffläge ska intas!

Lilla jag i detta nu.




Kul!

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: