youngwildandfreeee

skön dag

Kategori: Allmänt

Idag, när jag kom hem imorse så bytte jag om, tvättade bort gårdagens smink och försökte täcka mina trötta ögon med lite nytt. Sen åk jag och mamma till Carina och Seth, vi fikade och hade det väldigt mysigt, det är inte ofta man ses och nu var det nog den sista gången jag hinner träffa dom innan jag åker till Thai också. Men som sagt vi kan skypa för det kan dom minnsann!

Nu är vi hemma och jag är så jävla trött, vet inte om jag ska ta en liten tupplur eller om jag ska hålla mig vaken i 4 timmar till och sen sova, nackdelen med det är ju att det är OSavslutning idag och inga mindre än spice girls ska ju vara med. Och det skulle ju vara skit kul att se dom, var ju jätte längesen dom splittrades och ag har så mycket minnen till dom så det skulle vara kul att se, Men det börjar tio och håller på till ett och ja slår vad om att speice girls kommer jsunga fem i ett, så de kommer bli så att man sitter här och halvsover isåfall, jaa jag vet fasen inte tror nästan att jag ska lägga mig en liten sväng, tror att det skulle vara bra för mig just nu.

Försöker dölja mitt trötta och slitna face med make up, lyckas jag? jag tror fasen inte det alltså..



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: