youngwildandfreeee

Sista dagen med gänget

Kategori: Allmänt

Blev en heldag med Elin och Danne som precis är hemkomna från sin semester,så idag har vi bara hängt hela dagen, vi har shoppat lite,druckit smootie, skrattat och bara haft det bra.Det var sista gången jag hängde med båda dom två innan jag åker nu och det är ju lite sorgligt kan man tycka..
 
 Och nu har jag verkligen köpt allt som jag behöver också, tog upp väskan igår så ska kanske börja lägga ner lite små saker och kläder som jag ändå inte andvänder nu. ja time will tell helt enkelt, ikväll vet jag inte riktigt hur det blir vi får se.
 
Imorgon kommer forhoppningsvis min laddare till datorn också, idag köpte jag en mikrofon så jag ber till gudarna att datorn funkar så att vi inte har slösat kosing på något som ändå inte funkar..
 
xx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: