youngwildandfreeee

Shopping Shopping

Kategori: Allmänt

Gud vilken härlig dag! fick med mig hem allt jag behövde så kan ju inte bli annat än bra! 
 
* En grön jätte fin väska
* Leggings
* skor
* skjorta
 
Vi gick runt och hade det trevligt, sen satte vi oss på lido och fikade en varsin princessbakelse, ja jag, vet idag igen, det är inte bra!!!
 
Nu ska jag vila lite för jag har hvudvärk sen ska jag göra mig klar för ikväll ska vi minsann ut jag min mamma och min mammas vänner, Ku! Så den här dagen blir ju helt fantastisk måste jag säga, jag vet doc inte om vi kommer få något bord ute, det är dagen efter löning,nollning, och det är crusing så det kan bli svårt, men jag hoppas att det löser sig och att det blir en bra kväll, vilket det blir oavsett skulle jag tro!
 
Ha de bra så länge jaoo!
 
xx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: