youngwildandfreeee

29 Augusti

Kategori: Allmänt

tror att jag har fått sendrag i axeln.. jag har så sjukt ont i axeln/vänstra sidan av upper delen av ryggen, kan vara så att på kudden trycker jag  upp alla mina gosedjur på hög och sen lägger jag mig på det, kanske blir lite för högt? och ja jag sover med gosedjur,och apropå det så ska jag faktiskt ta och presentera dom för er så att ni vet vilka jag ligger och drägglar med på nätterna..
 
Det här är båtsman, han var mycket större och lenare förut, men efter 20 år med mig, rest världen över, blivit släpad nertryckt i en resväska,blivit glömd, nerdrägglad och ja jag vet inte allt, så är han världens bästa hund och ska sova med mig varje dag i hela mitt liv!
 

Den här lilla kissen har jag också haft länge,15 år kanske,jag fick den av mamma när jag fyllde år. den har alltid haft en plats brevid båtsman och mig,hon har blivit sydd , dragen och kastad i svansen, varit en klen skadad katt när vi lekte vetrinär..

Det är ju ganska givet vad de här lilla filuren heter eller hur? Jag fick den av pappa för kanske 7-8 år sedan, det var den ända som var kvar i affären och pappa tyckte att det var synd om den för att den var ensam, då fick jag honom, och gissa om jag blev glad?

Den här lilla filuren kom sist in i flocken, 6 april 2012 så alltså på min fördelsedag, jag fick den av Jeppi och även fast jag inte har haft den länge så har den:legat själv i en hotellobby,flygit,blivid tappad, nertryckt i en liten liten väska nästan så liten att han hade brutit nacken om det var ett riktigt djur,men också kramad till tusen när jag har längtat efter min man.
 
Det här va ju himla trevligt eller hur?
 
xx

Kommentarer

  • Catta säger:

    Ja mycket trevlig liten presentation av dina närmsta! ;)

    Svar: tack ska du ha! ;)
    youngwildandfreeee.blogg.se

    2012-08-30 | 22:31:29
    Bloggadress: http://yourcrazyswede.blogspot.com

Kommentera inlägget här: