youngwildandfreeee

sång och dans skratt och lek, kul!

Kategori: Allmänt

Vilken jävla kväll! Hade verkligen skit kul igår!

Det började med att jag direkt efter jobbet åkte hem bytte om fixade till mig lite och sen drog jag ner på stan och träffade pappa och Pia, dom shoppade massa saker men det gjorde inte jag! duktig så där ja. Sen skjutsade dom mig till Dannes ferre, jag var den första gästen men det var inga problem, jag gjorde mig hemmastadd direkt och gick in och tog mig en drink, Men jag måste säga det är ju sjukt jobbigt att komma till en fest eller vad som helst när det är 50 pers och du känner INGEN!,jag tyckte att det var lite jobbigt först men sen ju senare det blev och ju mer alla drack så kände jag mig helt plötsligt inte så ensam längre, jag hade ju såklar Elin men det var ju vissa stunder då jag var tvungen att testa mina vingar själv.

Vi åt dansade och hade det bara jäkligt troligt, tyvärr var man tvungen att stänga lokalen vid två och sen var det prat om efterfest, men den skippade vi, vi gick hem till Elin och Danne och käkade panpizza sen skedade vi alla tre hela natten.




xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: