youngwildandfreeee

Putts wock, nä jag bara soya

Kategori: Allmänt

Haha fattar ni? när jag ändå skriver om thai ibland, och så kom det här skämtet upp, tyckte det passade bra faktiskt! Mamma skrattar inte men jag tyker att det är klockrent!

nä men annars då? nu är filmen slut iallfall och jag kan nu koncentrera mig på det jag gör istället för filmen, den handlade iallafall om ett gäng tjejer som blev kompisar i skolan, och innan dom blev kompisar så hade den ena tjejen skrivit om dom som var lite elaka att dom var just det, typ sviniga mot alla och trodde att dom ägde hel skolan, eller va hon nu hade skrivit, men det hon hade skrivit det var sant, men ni vet den typiska tjej/tonåringsfilmen, den snälla blir kompis med dom elaka som hon hatade från början, sen blir hon en av dom, ni känner igen er? iallfall hon hann inte bli elak utan dom där tjejerna fick nån jävla flipp och slog ner den här tjejen helt obefogat och filmade det samtidigt, det var en verklighetsbaserad film och hade det inte varit för det så vet jag inte om jag skulle tyckt att den var så bra heller, men verklighetsbaserade filmer och böcker är nått av det bästa jag vet, jag läser bara böcker som berättar om någonsliv eller så, jag älskar memoarer och självbiografier.Läser jag en bok så är det garanterat en sådan, och det är just därför det går så lång tid mellan böckerna när jag läser, det kommer inte ut så många nya som jag vill läsa..Men det var iallfall en helt okej film att kolla på en onsdagskväll som denna!

Snart är det dags att pysa, imorgon ska jag upp  med tuppen och ta en liten PW innan vi ska dra ut på vägarna.

Den här passar ju helt ypperligt in på mig.


xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här: