youngwildandfreeee

Papipapi

Kategori: Allmänt

Jaha då var vi hemma igen! Känns som att vi nyss skulle åka, det var det ju också iförsig men ändå.. Det gick iallfall jätte bra att köra till pappa och hitta dit, även om många tvivlade på att vi skulle klara att komma dit utan några missöden, men vi gjorde det! När vi kom var det ingen hemma, men det gjorde ingenting alls, vi var ute och spelade badminton satt inne och kollade på tv,snackade och bara va ett tag.

Sen kom pappa och pia hem och vi började med käket, grillat blev det och det finns ju fan inget godare än när pappa grillar!! Efter det satte vi oss i jacuzzin och chillade i två timmar typ, drack rosevin och hade det bra, sen gick vi in kollade på ic age 3 i 3D och åt tårta. Efter det va dagen slut och vi gick in i det lilla rummet och somnade så gott,

Och i dag började vi dagen med lite kyckling med chasewnötter hur gott??! Så redan då forstod jag att dagen skulle bli bra!

Nu är jag precis hem kommen och ikväll vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. Det jag vet är att jag nu ska duscha och borsta tänderna, glömde nämligen tanborsten hemma..trevlig tjej!

lite bilder från igår.





xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: