youngwildandfreeee

Nu är det natta

Kategori: Allmänt

Nu är det läggdags här i huset minsann. Jag har spenderat någon timme nu med att lägga in låtar på min mp3, ja ni läste rätt,jag äger ingen ipod och jag äger ingen iphone utan jag kör på en gammal hederlig mp3, och det gör mig inte ett dugg, jag behöver inte vara rädd om den, jag kan ha den på stranden jag kan ha den vid vattnet, jag blir inte förkrossad om jag tappar bort den, ja ni fattar grejen. Den är liten, den är rosa och den är helt fantastisk! Så nu ska jag krypa ner i sängen och somna i takt med musiken som jag har lagt in, så underbart! Jag älskar verkligen musik och man har så otroligt mycket minnen med låtar från när man var liten eller när man träffade någon för första gången eller när jag var ute förra helgen och bara dansade helt galet med fina vänner,ja vad som helst verkligen, musiken är ett fantastiskt fenomen och jag skulle nästan kunna säga att jag skulle bli galen om jag inte fick lyssna på musik varje dag, Så nu ska jag dansa ner i sängen och somna till rytmen av musiken, och när man ligger där och precis har somnat men ändå är vaken så kommer det en sån jäkla bra låt så det börjar rycka sådär härligt i kroppen när man hör den så man måste bara ställa sig upp och hoppa i sängen hur trött man är, det kallar jag lycka!

ÅHH JAG BARA ÄLSKAR MUSIK!





xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: