youngwildandfreeee

Neeeej!

Kategori: Allmänt

Jag visste att man inte skulle färga håret hemma.. självklart kan man inte ha turatt få bra resultat två gånger.. Åhh jag har blivit gul.. det är inte kul, det är inte gult som i en kyckling gult, men de är gult som i en fjortis har färgat håret hemma från svart till blond för att hon inte har råd att göra det hos frissan..Ni vet?
 
Men jag och Elin hade det mysigt iallfall, vi fikade kollade på tv och snackade, nu har vi precis sagt hejdå kramat varandra och fällt en liten tår. nä jag bara skoja, det kom inga tårar, kom det någon tår var det för att mitt hår ser ut som det gör..
 
Nu ska jag åka och köpa silvershampo för den här gula nyansen som nu pryder mitt huvud ska bort, och det är nu!!
 
Bortse från finnarna och fokusera på färgen.
Gofika som jag hade gått upp i morse för att baka.
Snäckan!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: