youngwildandfreeee

Min fina vän

Kategori: Allmänt

jag är så lyckligt lottad som har den familj jag har, dom vänner jag har och det liv jag lever, det är inte ofta man tänker på hur jävla bra man har det igentligen utan det är när man ser en vän som ledsen och som verkligen har problem men som inte kan lösa dom som man verkligen inser hur jäkla bra man har det, man skulle bara vilja ta över problemet själv fixa det åt dom, för att man tror att man skulle kunna lösa dom själv.. tyvärr kan man inte alltid göra det, hur gärna man än vill, men jag har lärt mig en sak och det är att man aldrig ska ge upp, vad det än gäller, och har man någon som alltid backar upp en, någon som alltid finns där som aldrig skulle svika än så vet jag att man klarar allt, det kommer garanterat bli svårt och tufft men tillslut så kommer det att bli bra, det är så man måste se det, och jag ska hjälpa dig min vän, jag ska göra allt jag kan !
 
xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: