youngwildandfreeee

Lördag hela veckan

Kategori: Allmänt

Lördag idag! Jag vaknade av att jag höll på att svettas i hjäl så jag rullade ur sängen när jag vaknade ner på det kalla golvet,där låg jag tills jag var så kall att jag var tvunge att lägga mig i sängen uder täcket igen.. 
 
Nu ska ska jag snart börja göra mig lite iordning sen ska jag ner på stan med mamma, jag ska handla lite ramar och sen ska jag köpa en väska som jag kan ha som handbage, har nämligen ingen väska som jag kan ha som handbagage så jag hoppas att jag hittar någon som passar!
 
Igår när jag hade kollat klart på filmen och skulle börja lägga över mina bilder på mitt minneskort så funkade inte det. De är ju så jävla typiskt när man har kommit på något man vill göra så är det ju alltid och då menar jag verkligen alltid något som ska krångla.. men som tur var så jobbade Emma s natt så jag skickade bilderna till henne och sen åkte jag till hotellet, hon skrev ut dom och dom blev verkligen bra så nu fattas bara ramar och lite annat fix! Jag stannade på hennes jobb till halv två eller nått, vi satt bara och pratade och sen helt plötsligt var klockan så mycket.. men det gör inget vi måste passa på att ses nu innan och man vet ju inte hur många gånger till vi hinner ses innan jag dra..
 
Nu ska jag fixa frillan och lägga på lite makeup!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: