youngwildandfreeee

Lite senare än jag tänkt

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarade inte lagt mig! Jävlar i min lilla låda tänker ni då, och ja det gör jag med faktiskt, jag som hade sagt till mig själv att jag skulle lägga mig senast elva för att få 8 timmars sömn, men så blev inte fallet! Jag började prata med Emma och sen då flög tiden förbi, sen sa Elin att hon minsann skulle sola soarium imorgon för att kjolen vi har köpt har ganska höga skärningar upp på benet eller va man säger, så då vill man ju gärna visa lite bruna välsvarvande spiror kan man tycka, så ja när hon sa det fick jag för mig att jag måste göra något också, men jag den stackare som jag är jobbar ju hela tiden så jag har ju ingen tid att sola och absolut inte imorgon om jag ska jobba hinna träffa pappa och sen ska dit till sex, ja som ni förstår det blir körigt,

Så jag gick in i badrummet och plockade fram en solspray som jag har, så nu har jag sprutat framsidan av kroppen, baksidan var ju lite svårt att göra på sig själv, men va gör det? de är ju ändå framsidan man ser först, eller hur?

Så här sexig kommer jag se ut imorgon, kommer helt klart vara den läckraste tjejen på stället!


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: