youngwildandfreeee

Jamenvisst

Kategori: Allmänt

Gick super att tvätta! Nu sitter jag med olja i håret och har precis filat och målat naglarna i turkos färg så dom är lite fräscha, får ju aldrig ha nagellack när jag jobbar men nu är det slut på det så nu kan jag minsann slaskat på lite color.
jaa jag skypade en gång till med Aree nyss också eller det var ett tappert försök till det iallfall, vet inte om det är hennes internet på telefonen som lackar eller om det är mitt, men men vi hann säga det viktiga innan vi gav upp och sa god natt.

En annan sak också som jag fick reda på nyss som jag tycker är tråkig för mig men som jag samtidigt är väldigt glad för för Nui och Emma är att nu har det blivit ändrat igen.. Nui ska komma till sverige över jul och Emma kommer inte att komma, jag kommer alltså vara själv där nere under ju utan en kär svensk att fira den fina högtiden med. Men det ska nog gå bra iallfall, vi får lösa det på något annat vis helt enkelt, men jag ska skriva adressen sen så är det bara att posta alla goagrejer som man äter till jul!

Annars då ikväll.. jag har nu suttit någon timme och lagt in massa mer musik på min mp3, börjar få rätt många låtar på den nu, men eftersom att jag inte vet hur det blir nu med min lilla dator, så känns det bäst att jag lägger in så mycket jag kan nu så att jag har lite att välja mellan sen, tanken jag har är ju att ta med min gamla lilla dator för det skulle ju vara sjukt nice, jag har tråkigt nog tappat bort laddaren till den och när jag var och frågade om dom hade laddare så visste jag ju såklart inte vilket nummer datorn hade hur stor den skulle vara och grejer så jag fick inte med mig någon laddare hem då,och nu vet jag inte när jag ska ta mig tid att släpa med mig datorn ner till stan och kolla, sen vill jag inte lägga ut så mycket pengar på den heller så kostar den flera hundra så får det faktiskt va. Men ska kanske ta tag i det någon dag nu när jag är ledig. Jag känner att det skulle vara skönt med en egen dator för då behöver jag inte betala varje gång jag vill sitta vid datorn och jag kan lyssna på musik kolla på svenska hemsidor och aa allt sånt som man inte kan göra på en thaidator.

Nu ska jag bädda ner mamma i sängen för hon den gullisen ligger och sover i soffan :)



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: