youngwildandfreeee

Jag kom upp

Kategori: Allmänt

Det va ju en jäkla tur tänker ni, och jag håller med! Fasen när klockan ringde imorse trodde jag att jag drömde, men sån tur hade jag ju inte såklart, det var bara att hoppa upp och åka iväg..
Väl framme på jobbet så gick tiden rätt fort, jag och Jens tog varor i morse och det var så jäkla mycket alltså, men på två timmar hade vi fått in alltihopa så det blev en hig five på den alltså!

nu har jag städat undan lite från igår, och nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från sitt äventyr så får vi se vad den här lördags kvällen har att erbjuda. Jag är lite sugen på att göra nått, gå ut och äta gå på bio, bowla, eller vad som helst egentligen aja vi får la se.

Tror nästan att jag ska ta e lite powernap nu innan mamma kommer hem, är så sjukt trött!

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: