youngwildandfreeee

Inte min dag idag

Kategori: Allmänt

Fasen va blöt jag är, idag efter jobbet åkte jag ner på stan för att träffa systeryster, vi strosade runt kite och hon hittade lite allt möjlig tfaktiskt så det var kul för henne! jag hittade doc ingenting som jag letade efter men jag har tid att frtstta mitt letande 3 veckor till ungefär.

Precis när jag skulle låsa upp cyklen så började det duggregna lite,men jag tänkte men fan jag cyklar i det iallfall jag ska ju ändå bara hem, då får jag inte upp låset och Ida har redan gått till bussen, när jag försökt i fem minuter men inte lyckats få upp låset så springer jag till bussarna och där sitter hon i en liten busskur som tur var, jag tänkte att det skulle inte vara lika pinit och jobbigt att stå och slita och dra i låset samtidigt som jag skrev en massa svordommar om jag hade henne brevid mig. Hon lyckades inte heller få upp det så till slut gick vi ner til claes ohlsson och köpte låsolja men de funkade inte helle, ringde mamma och bad henne komma och hämta mig, men exakt i denna stund så får Ida upp, det, vilken lycka! nyckeln är lite sned nu menva gör de? jag kom hem med fanskapet iallafall, i ösregnet men jag är glad iallfall!

Nu ska jag och mamma åka och handla, jag ska köpa nå gott för det är jag värd!

snygg tjej



xx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: