youngwildandfreeee

Inte kul inte kul

Kategori: Allmänt

Gud va tiden går sakta,dagarna blir ju himla långa när man vaknar så h tidigt som jag gjorde idag, och det är ju iförsig bra att dom är det om man har mycket saker att hinna med på en dag, men när man bara sitter och väntar på att klockan ska slå det klockslaget man vill så går tiden jäkligt sakta faktiskt, nu har jag hunnit prova massa kläder,ätit frulle,sminkat mig, kollat på real houeswifes och lyssnat på musik, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra i en och halv timme till..

En sak som jag tråkigt nog kommit på nu när jag provade kläder också är att jag har gått upp i vikt sen jag kom hem.. och det gillar jag verkligen inte!! jag har bara gått upp 3 kg men allt har satt sig på arslet och låren, så nu känner jag mig skit fet, även fast jag inte är det, men jag tycker att shortsen är lite tajtare än va dom var förut, nu kan det vara så att dom är nytvättade och att jag inte har hunnit haft dom, (det är det jag hoppas på) men jag tror nog att det är jag som har ökat några cm, fsen det känns inte bra alltså, men samtidigt måste jag ju passa på att käka alla gosaker nu för sen får jag ju inga på ett tag.. fasen att det inte är lika lätt att gå ner i vikt som det är att gå upp!

Jaja nu ska jag trösta mig själv med att vi ska åka till affren och köpa godis innan vi drar!

Bjussar på en bild från nyss, jag är doc inte lika glad som jag ser ut på bilden..


Och en gamal bild på mig och pappa!


xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: