youngwildandfreeee

Idag är det en fattig Jessica som skriver

Kategori: Allmänt

Ännu en dag i mitt liv har passerat,och idag har jag jobbat och på dirren när jag slutade åkte jag hem och bytte om, ringde försäkringsbolaget och fixade en försäkring, 2500 spänn kostar den!! Känns ju sjukt onödigt tycker jag då jag inte tror att jag kommer behöva åka in på sjukan eller nått, men man vet ju aldrig och det är väll bäst att ha den om olyckan eller någon sjukdom skulle förekomma.

Iallafall efter att ha blivit av med 2500 papp så kände jag mig inte så jätte shpping sugen men mamma skulle ner på stan så jag tänkte att jag kan ju hänga med iallafall för sällskapets skulle, så jag och mamma åkte ner på stan, jag fick ett fint linne och mammsen hon handlade på hon! Sen gick vi och åt på mingel och bar, gott och mysigt och sen promenerade vi hem.

Nu ska jag ringa min gamle vän Emma och se om vi skulle ses ikväll, jag hoppas det för det va fasiken längesen nu alltså!

Men först av allt ska jag pudra näsan, känns inte riktigt bra i kistan idag..

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: