youngwildandfreeee

Hur många lingon finns det i skogen?

Kategori: Allmänt

När jag kom till baka från att ha skjutsat mamma möttes jag av ett tjockt moln av rök och en lukt av rökelser från Thailand..Mamma tände nämligen en precis innan vi åkte och nu sitter jag här oh ser knappt vad jag skriver för det är verkligen så himla mycket rök här inne nu, men det lukar gott iallfall!
 
Nu ska jag göra mackor och sen ska jag kolla på hur många lingor finns det i världen, den har ju funnits ett bra tag men jag har inte hunnit se den än, så det är det jag ska göra nu tänkte jag, kommer garanterat somna tidigt ikväll men jag ska hämta min kära moderjord senare så allt för tidigt blir det väll inte iallfall.
 
men jag är inte bitter för till efterrätt blir det de här....
 
 
xx
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: