youngwildandfreeee

Härligt film!!

Kategori: Allmänt

Åhh den här filmen var verkligen en feel good movie! så himla mysig! jag grät mig igenom slutet på den också, vet inte riktigt varför, jag fick en känsla i kroppen och kände mig bara så lycklig och glad, den känslan blandades sedan med det sorgliga som hände i filmen och detta resulterade i att tårarna rann i mitt finniga ansikte.. Men det gjorde inget för jag för jag hade ju en sån härlig känsla och hela kroppen kändes så fri!
 
Nu ska jag tömma min camera på alla bilder och filmer jag har på den, sen ska jag lägga in lite bilder som jag har på datorn, som jag imorgon ska ta ut i kort, för nu har jag kommit på något jag ska göra till min underbara i thai! Jag har kommit på att jag kan ju lika gärna börja göra alla sånna saker nu. för det är dom här små sakerna som är väldigt viktiga att göra men som jag tänker jag gör det sen för att det känns inte riktigt aktuellt än (fast det börjar bli de nu) och det händer ju aldrig att jag gör det sen och sen är det försent,så nu varje gång jag kommer på något som ska göras eller som ska med som jag tror att jag sedan kan glömma bort,lägger jag fram eller inhandlar på en gång. Då inbillar jag mig själv iallfall att jag inte ska glömma något.
 
 
xx
 
 
 
 
 
hur många lingon finns det i skogen egentligen?
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: