youngwildandfreeee

Fin kvällsstund

Kategori: Allmänt

Skulle duschat och lagt mig för lääägesen! Men sen börjde jag prata med Emma (thai) klockan tio och sen dess har vi haft en sån sjukt bra konversation så att jag har inte kunnat slita mig, vi har inte kännt varandra särskilt länge men vi förstår varandra så sjukt bra när det kommer till vissa saker, saker som jag faktiskt inte kan prata om med någon annan, och det är ju rätt sällsynt att man bara träffar någon som sen blir en sån styrkeklump eller vad jag ska kalla henne.

Nu ska jag iallfall duscha men jag måste försöka att göra det tyst så att jag inte väcker mamma eller någon annan i huset för den delen. Aa och det ska verkligen ske nu, inget kan komma emellan mig duschen och sängen nu kan jag säga!

Japp ni ser rätt, jag sitter på toa samtidigt som jag tar ett kort på mig själv,bloggar och försöker fylla badkaret!


Nu ska jag lägga mig med det fetaste leendet på länge!
Det har varit en bra dag idag.
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: