youngwildandfreeee

Feliscatus

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag halv ett! de va sjukt skönt att bara sova ut en gång och vakna av sig själv för en gångs skull. Sen åkte jag och mamma till mormor och morfar,vi fick god mat och sen låg vi alla under en filt i soffan och mös och löste korsord,hur mysigt!
 
Vi fick även lära oss att ett annat ord för katt är feliscatus, det betyder tam katt, så det är så jag har börjat ropa på kasper nu och tro de eller ej men den rackarn kommer faktiskt när man ropar det!
 
Sen hurde vi två filmer på väg hem för det började regna så jävla mycket, så nu har vi precis kollat på den första, vi har tänt ljus ätit godis och bara haft det hur mysigt som helst, Denna dagen har varit lugn och skön och jag har vart med mina underbara!
 
Nu ska jag fixa lite med bilderna som jag har skrivit ut, har inte kommit längre med dom än att få ut dom på papper så nu ska jag göra det så att jag imorgon kan köpa lite ramar och sen åka till mammas jobb och plasta in och göra det sista på dom. känns bra så att jag har det gjort sen.
 
Och inatt kommer Elin och Danne hem!! Åh va jag har längtat, de har vartit så jävla tomt utan dom, och jag vet inte riktigt hur jag ska klara att vara ifrån Elin och alla mina fina vänner när jag åker, men som tur är finns skype så de ska väll inte gå alltför stor nöd på oss ändå!.
 
Elin och jag på en av alla våra utflykter
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: