youngwildandfreeee

Ett glas vatten..

Kategori: Allmänt

Det är fredag kväll och folk är ute och har ku,l tar ett gals vin, ett glas vatten, en drink ett glas vatten, en öl ett glas vatten, jag tar vaje vatten..Men inte klagar jag för det inte, jag sitter nu och kollar på old dogs tror jag att den heter och de är ju lite små kul, man måste inte tänka så mycket bara kolla och  va glad. och till det dricker ett stort glas med iskallt vatten i, jag har bestämt att det ska bli mitt nya måste ha nått när jag är sugen,För nu när jag sitter här så är det jäkligt gott med vatten faktiskt, riktigt kallt med massa is i, prova vettja ja, vi karar det här tillsammans!! Eller vem försöker jag lura, men vi kan försöka iallfall, dra ner på cola och sånt iallafall och drick vatten!

Om två timmar eller nått ska jag åka och hämta mamma så det gäller att jag håller mig vaken, men det är inte det lättaste faktiskt, jag sov bara i sex timmar inatt och jobbade sen så att svetten rann i nio timmar, men nu är det bara 5 pass kvar!! Och det känns så jävla nice!!

Nu ska jag kolla klart på rullen och sen ska jag försöka sysselsätta mig med något annat roligt så att jag inte somnar.



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: