youngwildandfreeee

Dvd

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag klockan tjugo i 8, mamma väckte mig för hon skulle ha skjuts någonstans och som den underbara dottern man är ställer man ju upp!

Efter det åkte jag hem till Emmis vi låg i sängen ett tag först, sen åt vi frukost gick ut och gick med Tayra och sen grejade hon lite eftersom att hon åker till cypern idag, men vi behövde inte säga hejdå idag iallfall som tur var, hon kommer hem nästa fredag så på söndag hinner vi ha kramkalas innan det är dags att skiljas åt några månader. ÅHH jag fick låna en sån sjukt bra gjej av henne också, så nu känns allt såå bra! En av andledningarna till att jag ville ha datorn med mig till thai va för att jag skulle kunna kolla på dvd filmer på kvällar om jag sov själv och inte ville kolla på engelska eller thaikanaler, (nu ingsåg jag dock att det ändå inte går att kolla på dvd i den)..Men det gör ändå inget för jag fick hennes lilla dvd spelare som man kan kolla på vart som helst! så jävla värt! Så nu ska jag ta med massa dvd filmer också, shiit va nice!

Efter att hon åkt till arlanda så åkte jag hem, snörade på mig träningsskorna och tog en rask promenad hem till Elin och Danne, dom är också bortresta och jag är kattvakt åt snorkel i tre dagar, vi gosade, pratade lite grann, han fick nytt käk och vatten och fin låda. Kom precis därifrån nu och nu ska jag dammsuga här hemma så att mami får en glad överraskning kommer hem.

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: