youngwildandfreeee

Den funkar!

Kategori: Allmänt

Fan va glad jag är nu alltså! laddaren kom idag och datorn funkade, skype funkade och allt funkade på den lilla rackaren som har legat i en låda i ett år eller något liknande, men den gjorde mig så glad när den efter liten uppvärmning funkade helt galant!
 
Och så är det ju lite kul att starta upp den igen för jag hade jätte mycket gamla bilder och låtar på den, bilderna raderade jag doc för det är något jag kommer minnas i mitt huvud när jag vill och inte något som jag vill blir påmind om när jag kollar på bilder när jag inte alls vill se dom. Låtarna också va ju skit roligt att lyssna på för jag har jätte mycket minnen till dom, nästan alla var under samma period också och det var under dom bästa åren i mina skolår,6-9 en helt underbar tid! det var när jag träffade folk som verkligen har varit en del av mitt liv, inte bara då uta några av dom fortfarande och det är kul, att minnas allt sånt som man kanske hade glömt eller nått..
 
Ja nu for jag iväg i mina tankar igen, men för att återgå till datorn igen, jag har precis provskypat med både pappa och Aree så att jag vet att det funkar, så nu blev det ännu en grej som ska packas ner och ta plats, men det gör inget, för det är det helt klart värt att släpa på!!
 
Jag och mamma kollat på tv och fikat ikväll, jag måste äta allt jag inte kommer få äta på ett tag nu här innan jag åker, och idag blev det kladdkaka med grädde och hallon, otroligt mumsigt.
 
Gött!!
 
xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: