youngwildandfreeee

chorizo

Kategori: Allmänt

Jaha då var ännu en dag borta, jag förstår inte hur tiden kan gå så himla fort? jag gör ingenting tycker jag, fast när man läser igenom saker och tittar lite längre bak några veckor så ser man ju att man gör saker fast att det inte känns så.

Annars då? jobbet gick bra idag, var helt perfekt med folk, inte för mycket och inte för lite så att tiden gick sakta, så nu hoppas jag att dom här 4 dagarna som jag har kvar att jobba innan det blir 2 dagar ledigt går lika smidigt förbi.

Promenaden imorse va himla bra också, jag kände mig frisk,stark och pigg när jag kom till jobbet.. nä vem försöker jag lura? jag va trött, blöt och hela kroppen kliade av pollen, men vi slet igenom 4 km på 20 minuter så lite tempo hade vi allt, Det är ju himla skönt att röra på sig men det jobbiga är ju att ta sig till stället man ska utföra aktiviteten på, men men det är ingen som tvingar mig och det är just därför det tar ungefär 3 veckor mellan gångerna!

Nu tänkte jag bara välkommna min vän Emma hem till Sverige igen, jag träffade henne i Thailand och nu har hon kommit hem, jag kommer dock inte ha tid att åka och träffa henne då jag själv åker snart och hon bor himla långt ifrån mig. och det är ju lite synd, men vi ska nog komma på något så vi kan ses, skype har ju funkat förut så varför sluta med det nu?

Nu ska jag göra det sista innan jag ska lägga mig, jag ska fixa naglarna lite sen blir de pysa i säng.

Gjorde lite armlyft eller va det heter imorse också! Duktig tjej.


xx





Kommentarer


Kommentera inlägget här: