youngwildandfreeee

choklad och ett bad

Kategori: Allmänt

Jag har bara varit hemma som jag skrev tidigare idag, jag dammsög och gjorde lite fint här hemma, sen skypade jag med min fina vän Aree och det är ju alltid lika trevligt! Det börajr ju närma sig nu är ju bara 3 veckor och 5 dagar kvar eller nått sånt.. :D

Nu har precis varit på Willys och handlat lite godis, jag vet att jag INTE ska men jag kan inte låta bli, de är ju sååå gott!

Jag har även börjat fylla på badet för jag tänkte att jag skulle ligga där ett tag och läsa min bok och äta choklad, låter inte det helt underbart skönt? jag känner att jag måste göra något sånt nu innan dom här fem lååånga jobb dagarna börjar imorgon. Sen ska vi kolla på lotta på liseberg eller vad det är och sen blir det sova! 



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: