youngwildandfreeee

chill

Kategori: Allmänt

skönt med en ledig dag idag också, men inte ligger jag på latsidan för det inte! Jag och Emma S drog en liten repa i valbo, men det va ju inte så mycket folk och det är ju rätt tråkigt att gå i valbo faktiskt, föredrar stan mer. men det va trevligt sällskap och vi har tyvärr inte hunnit träffas så mycket sen jag kom hem, och snart åker jg ju igen så den lilla turen idag gjorde susen, vi ska nog hinna med nån mer dag innan det är dags att åka, men som hon sa idag så verkar det som att dom ska komma till mig i thai så det skulle ju vara himla roligt!

Nu så är jag iallfall hemma igen och om någon timme ska jag börja göra maten, men tills dess ska jag bara ta det lugnt, hänga i mjukisar och kolla på skitprogramm som går på tv mitt på blanka dagen. 

 

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: