youngwildandfreeee

Candy och ansiktsmask

Kategori: Allmänt

En kväll med mys med mamma,ansiktsmask och godis.Vi åkte och handlade också så nu har jag köpt godis för typ 200 spänn knäckebröd, kaviar och maraboue, allt på beställning och jag skulle kunna säga att det kommer ta upp  mer än halva väskan. Men de gör inget, det är gullisarna värda.
 
Ansiktsmasken som jag förövrigt hade köpt på öb?! vet jag inte ritkgti hur den funkade, jag rukar aldrig andvända det så jag vet inte hur det ska kännas när dom "värker" men hela ansiktet stelnade jag kunde knappt prata och jag vågade absolut inte skratta för då kändes det som att hela facet skulle gå i bitar.. men vi får se om jag får några röda utslag,blossandee och röda kinder eller någon annan allergisk reaktion, händer icke det så borde den vääll ha funkat och allt är i sin ordning!
 
Nu kollar jag på project runway och tycker lite synd om mig själv för att jag mår lite illa, kan vara att jag har ätit godis kan även vara att jag är trött, eller så kan de vara så att jag börjar bli sjuk? jag hoppas att det är de förstnämnda. Nu ska jag fortsätta ligga som en klubbad säl innan det är dags att rulla i säng..
 
kul!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: