youngwildandfreeee

Brakfrulle och heldag på jobbet

Kategori: Allmänt

Denna dag började väldigt bra, följde med emma som skulle ta en spruta, sen åkte vi till ica och köpte en fet frukost! Satt och pratade och hade det mysigt tills jag skulle åka vidare till jobbet. Sen var dagen slut och nu kollar jag och mami på film´.

Imorgon ska jag och Elin ut på äventyr igen, hon och jag har gjort massa roliga aktiviteter i sommar och den är ju himla roligt, och vi ska minsann fortsätta tills jag ska åka iväg! imorgon ska vi åka till pappa bada bubbelpool, grilla, dricka drinkar och bara ha de allmänt mysigt!

Nu blev detta inlägget lite kort och lite luddigt, men jag kollar somsagt p en väldigt bra film och har svårt att koncentrera mig på annat samtidigt

bild från imorse, jag och våran bamsefrukost!

 

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: