youngwildandfreeee

blommorprincesstårtakinamat

Kategori: Allmänt

Vilken mysig dag jag har haft idag! Var ju somsagt med mormor på förmiddagen, vi åkte runt till alla blomsteraffärer i stan och kollade blomster och allt annat kul som dom har i dom affärerna, för dom har ju faktiskt inte bara blommor utan dom har ju inredningsgrejer också, jag menar fina stora blommglasskålar kuddar, ljus,ljusstakar jaa rubbet, så jag blev så himla sugen på att haen egen lägenhet att inreda och göra mysigt, men det kommer med tiden det också ska vi se!

När vi hade rännt runt överallt avslutade vi det med en fika på Lido,helt fantastiskt gott var det, vi satt och pratade och mös ett tag.. sen fick jag ett jätte fint halsband av momor innan vi åkte hem också. Gullis mormor!!

Jag var hemma en halvtimme sen åkte jag hem till emmis, vi låg i sängen och snokade och bara pratade skit, sen kom hennes moderjord hem och vi bestämde att dom och jag och mamma skulle äta middag tillsammans, så vi åkte ner till lilla saigon och till bakfickan och köpte kina mat och pizza, sen var vi här hemma och åt och hade det mysigt, nu har dom precis åkt hem och jag ligger utslagen i soffan.

Härliga dag helt enkelt!

De här fina halsbandet fick jag av mormor.



xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: