youngwildandfreeee

Abrupt slut på kvällen

Kategori: Allmänt

Klockan är bara 22 och jag är hemma, och då undrar ni säkert varför är jag hemma så tidigt? Jo de ska jag säga er, att när vi hade ätit och klart och var på väg ner till ett annat ställe så började jag helt plötsligt att må dåligt, jag fick jätte ont i magen och den känslan man hade i Thailand när man hade turistdiarre.. med andra ord inte kul, jag höll ut men tillslut blev det för mycket, jag tackade för mig och sprang i princip genom hela stan och bort till bilen som stog sjukt långt bort, Nu har jag bajsat och allt känns bra igen, men jag ska aldrig mer äta hamburgaren på restaurangen vi var på, den var väldigt röd den första jag fick så den skickade jag tillbaka den och fick sedan en ny, den va bättre men det va kanske nå vajsing med köttet eller nått, vad vet jag,de jag vet är att jag helt plötsligt fick turistdiarre och den kan inte bara komma från ingenstans tycker jag!
 
Jaja nog om mitt bajs, jag känner mig lite trött så jag ska bara ligga här i soffan och sen ska jag åka ner och hämta mamma eftersom att jag lämnade kvar henne där i all min hast, jag lämnade henne såklart inte själv men aa ni fattar.
 
Så här glad var jag innan vi gick ut!
 
Och så här var mitt ansikts uttryck från att jag hade svalt sista tuggan tills jag kom till toaletten!
 
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: