youngwildandfreeee

27 Augusti

Kategori: Allmänt

Godmorgon världen!
 
Idag har jag mycket saker att hinna med innan klockan ett, blandannat ska jag skynda mig till öb, finns inte det jag söker där måste jag till rusta, sen ska jag till mammas jobb och sen hem och byta om, för klockan ett ska jag och Emma S göra något mycket interessant och något som vi aldrig hade hört talas om förut men som den äldre damen som jag pratade med på hotellet berättade om, vi får se om de blir roligt om vi får klättar iträd,bestiga höga parkbänkar eller gå in i grottor, ja man vet ju aldrig vart dom rackarna gömmer sig,
 
Men det jag ville komma till nu var att jag har inte tid att sitta här och förklar vad vi ska göra för jag vet ju egentligen inte så mycket själv heller, så en ordentlig uppdatering om detta otroligt konstiga hobby som det tydligen är för typ 500,000 tusen människor i världen som vi ska göra kommer komma upp när jag är hemma igen.
 
Det är skönt här, men jag har inte tid att ligga kvar, upp upp och iväg!
 
xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: